Гільза Каммінс 5.9/Cummins 4 BT, 6 BTA 5.9
Влаштування моторної гільзи
Внутрішня сторона гільзи циліндра проходить особливу обробку, що включає покриття хромом та азотування. Цей технологічний процес повинен проводитись в ідеально чистому цеху.
У деяких випадках на гільзу наноситься спеціальний мікроскопічний рельєфний малюнок. Ця насічка утримує олію і знижує силу тертя поршня.
Моторні гільзи відливають із міцного чавуну або особливих видів сталі. Сучасні автомобілі нерідко оснащують гільзами, що пройшли через оброблювальну лазером, завдяки якій утворюється шар білого особливо твердого чавуну.
Основні причини зносу гільз
Особливо сильні збитки в процесі експлуатації гільзи їй завдають абразивного зношування. Його основними причинами є
- проникнення каналами повітряного фільтра частинок піску та дорожнього пилу;
- неакуратне складання силового агрегату, що відбувається під час дорожнього чи гаражного ремонту;
- занадто довге застосування олії, що накопичила всілякі твердотільні забруднення. Саме з цієї причини компанія Каммінс радить міняти моторне масло після пробігу 15 тисяч км;
- поява численних задирів.
Зіпсована абразивами гільза підлягає заміні на нову.
Придбати гільзу Cummins 4 BT 5.9 можна на нашому сайті.
Чималу шкоду гільзам завдає і поява задир. У гільзах моторів Cummins задираки з'являються через
- занадто сильного нагрівання камери згоряння;
- застосування надмірно рідкого мастила;
- засмічення масляних каналів;
- появи хімічних пробок в форсунках, що охолоджують;
- деформації кілець.
Експлуатація гільзи Каммінс, що накопичила задираки та інші механічні дефекти, призводить до втрати ефективності мотора, тому її потрібно замінити.
Замовити гільзу Cummins 6 BTA 5.9 можна у нашому інтернет-магазині.