Вкладиші шатуна Дойц 912/Deutz 912, Deutz F4 6 L 912
Спочатку може здатися, що вкладиші шатуна Deutz 912 виглядають як звичайні шаблонні деталі, але, однак, така думка дуже оманлива. Їх поломка може спричинити відмову двигуна і як наслідок дуже дорогий ремонт.
Шатунні вкладиші на двигуні Deutz 912 лише виглядають простими. Насправді це високотехнологічні вироби, вони складаються з непростих багатокомпонентних матеріалів. Також особливе значення при виготовленні має геометрія певних типів та правильні виміри.
Корінні вкладиші, що складаються з верхнього і нижнього півкілець, підтримують колінвал і полегшують його обертання. Верхнє півкільце на внутрішній поверхні має виїмку для мастила та проріз, через який подається олія. Ставляться вони у циліндровий блок.
Вкладиші змушують шию шатуна рухатися. Вона відповідає за обертання коленвала.
У двигуні Дойц 912 вкладиші стоять у нижній головці шатуна. А втулки у верхній головки шатуна відповідають за рух поршневого пальця, який забезпечує з'єднання поршня та шатуна. Вкладиші розподільного валу підтримують розподільний вал і дозволяють йому обертатися, їх встановлюють верх циліндрового блоку.
Шатун перетворює поступальний рух поршня у обертальний рух коленвала.
При виробництві вкладишів шатунних підшипників для двигуна Deutz використовується стрічка зі сталі. Вона покривається шаром свинцевої бронзи та тонким шаром сплавів із свинцю. Взаємозамінні як верхні, і нижні вкладиші шатунних підшипників.
Зараз можливість покупки запчастин стала набагато простішою, кожен може вибрати зручний для себе спосіб. Найпоширеніший - замовлення запчастин в інтернет магазині. Замовити запчастини через інтернет можна в будь-якому місті. Потрібно всього лише відвідати інтернет магазин і зробити заявку на цікавий для вас товар.