Прокладка головки Avia 31, 21 / Авія 31, 21
Штатна робота ДВС неможлива без прокладання головки блоку циліндрів.
Головне завдання деталі - недопущення протікання розпечених газів з камер згоряння, крім цього, наявність прокладки гарантує витік охолоджувальної суміші зі з'єднувальних каналів.
У прикладній діяльності застосовують прокладки, що мають різну конструкцію:
- Складаються з 2 – 5 тонких сталевих листів, як прокладки між ними застосовують еластомерний матеріал.
- Складаються з мідних листів. Такі прокладки відрізняються надійністю та призначені для використання у специфічних машинах.
- Виготовлені з композиту, побудованого на азбесто-графітовій основі.
- Еластомірні. Її основа становить сталевий лист, покритий із двох сторін пластиком.
На ринку можна
купити прокладку головки Avia 31 від чеського виробника вантажного транспорту та запасних частин, зокрема для ДВЗ.
У традиційному ДВС використовують кілька рідинних контурів, ними переміщаються:
1. Паливна суміш, продукти згоряння.
2. Охолоджуюча рідина, як правило, застосовують суміш на підставі етиленгліколю.
3. Мастило для безперебійної роботи деталей двигуна.
Всі наведені рідини необхідні, але разом з тим не повинні між собою перемішуватися.
Прокладка запобігає не тільки протіканню рідин, а й їх перемішування.
Замовити прокладку головки Авіа 31 можна у нашому магазині.
Майже всі виробники випускають прокладки, що відрізняються за розміром.
Визначити розмір можна у такий спосіб:
В одному з кутів ГБЦ треба знайти виступаючий край прокладки, на ньому зроблено кілька насічок, їх кількість показує умовну товщину, чим більше насічок, тим товщі прокладка. Деталі, що змінюються по товщині, встановлюють на дизелі, що використовуються у вантажівках виробництва AVIA.