Вкладиші корінні на двигун Cummins 4BTA, ISBe-150
На нашому сайті будь-який бажаючий може купити вкладиші корінні на двигун Cummins 4BTA, ISBe-150 з доставкою до вказаного населеного пункту. Ми гарантуємо, що куплені у нас запчастини відповідають найвищим стандартам якості і тому на довгий час позбавлять будь-яких проблем, пов'язаних із працездатністю двигуна.
Призначення корінних вкладишів полягає у підтримці коленвала, розташованого в блоці циліндрів двигуна, а також створенні можливостей для його рівного та безперебійного обертання.
Корінні вкладиші працюють в умовах величезних навантажень, що викликаються високою швидкістю обертання валу та його нагріванням. Для того, щоб зменшити подібні деформаційні зусилля, у влаштуванні валу та вкладишів передбачені шляхи подачі олії в області контакту вкладишів та шийок. При нормальній геометрії пар, що труться, в зазначених місцях стійко тримається масляна плівка певної товщини.
Участь вкладиша у роботі колінвалу
Під час робочих тактів двигуна корінний вкладиш не здійснює жодних рухів. Він надійно закріплений у ліжках та забезпечує стабільне ковзання валу, тим самим підвищуючи ефективність його корисної роботи. Для додаткового зниження сили тертя на поверхню півкільця наносять антифрикційний шар матеріалу.
Необхідність у своєчасній заміні підшипника колінвалу
Двигуни, що часто випускаються сьогодні, експлуатуються в гранично інтенсивному режимі. При цьому їх профілактики та обслуговування не приділяється належної уваги.
Підсумком такого поводження з ДВЗ неминуче стають серйозні проблеми з вкладами ліжка. Набагато раніше передбачених для них термінів вони починають:
- гнутися;
- прогоряти;
- заїдатися та кришитися на фрагменти;
- "прикипати" до валу та створювати з ним єдине ціле;
- втрачати оригінальну геометрію;
- створювати зайве вібраційне навантаження на двигун.
Свій внесок у руйнування корінних вкладишів робить використання поганого мастила. Якщо неякісна олива провокує зростання сили тертя, підшипник ковзання з великою ймовірністю виривається з постелі і пошкоджує блок циліндрів.
Щоб уникнути таких руйнівних для силової установки процесів, корінні вкладиші рекомендується змінювати вдвічі частіше, ніж передбачає ремонтний регламент двигуна. Для автотранспорту це означає, що капремонт із заміною підшипників слід проводити не через 200 тис. км пробігу, а через сто тисяч кілометрів.