Вкладиші корінні Дойц 2012, Deutz 2012, Deutz BF 4/6 M 2012
У кривошипно-шатунному механізмі ДВЗ є одна деталь, яка називається вкладиш. Це складова частина підшипника кочення. Знижує втрати на тертя між деталями в точках контакту коленвала з ложементом блоку ДВЗ вала з шатунами. Використання підшипників ковзання виправдане важкими умовами експлуатації, зокрема важкими навантаженнями, які не в змозі витримати типові роликові або кулькові підшипники.
Здебільшого силових пристроїв встановлені вкладиші, а традиційні підшипники досі можна зустріти у ДВЗ невеликої потужності. У нашому магазині можна
купити вкладиші корінні Deutz 2012.
Вкладиші покликані вирішувати такі завдання:
- Зменшення сили тертя у точці контакту шийки валу, підставі блоку циліндрів та шатунів.
- Передача сил і моментів, що з'являються під час експлуатації ДВЗ - від шатунів на вал, від нього на блок ДВЗ та ін.
- Коректне розподіл мастила на поверхні працюючих елементів.
- Грамотне центрування та встановлення елементів відносно один одного.
Конструкція вкладишів, за всієї значущості цієї деталі, не відрізняється складністю
Типи та параметри вкладишів
Підп'ятники ковзання, призначені для установки коленвала, можна розділити на такі типи:
Перші встановлюють у ліжко вала у блоці циліндра. Вони дозволяють охопити шийку валу і цим гарантують безперешкодний рух валу.
Другі встановлюють у нижній частині шатуна та призначені для охоплення шатунної шийки валу.
Крім того, що корінні вкладиші забезпечують обертання валу, вони стають непереборною перешкодою на шляху переміщень валу вздовж осі. Термін служби вкладишів можна порівняти з терміном експлуатації ДВЗ. Для підвищення ефективності підп'ятників на їхню робочу поверхню наносять антифрикційний шар.
У нашому магазині споживач отримує можливість
замовити вкладиші корінні Дойц 2012.